Медијска писменост наставника и васпитача у функцији осавремењивања васпитно-образовног рада
Код одобреног скупа: 343
Трибина
Центар за менаџмент доо
Херцеговачка 15, Београд
Марко Шпилер
mspiler@gmail.com
0113962532
0642480025
Медијска писменост наставника и васпитача у функцији осавремењивања васпитно-образовног рада
Унапређивање медијске писмености и комуникације програмирањем разноврсних медијских садржаја; примена савремених наставних средстава и материјала у васпитно-образовном раду.
1. Значај медијске писмености васпитача и наставника у васпитно-образовном раду; 2. Пројектовање модела развоја медијске писмености и предлог медијских садржаја у васпитно-образовном раду; 3. Филм као едукативно средство у раду са децом и ученицима; 4. Дискусија 5. Евалуација
унапређење компетенција наставника у области планирања и реализације наставе оријентисане на исходе (подизање нивоа методичких знања релевантних за циљеве и исходе предмета/области)
Доктор комуниколошких наука Марија Ранђеловић , ДУСШ
Дипломирани социјални радник, породични Јаворка Ранђеловић , Центар за социјални рад Ниш
новинар Драгана Сотировски , Нишавски управни округ
1
40
Наставник разредне наставе
Наставник предметне наставе - основна школа
Наставник предметне наставе - гимназија
Наставник општеобразовних предемта - средња стручна школа
Наставник стручних предмета - средња стручна школа
Наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју
Васпитач у предшколсој установи
Васпитач у дому ученика
Стручни сарадник у предшколској установи
Стручни сарадник у школи
Сарадник (педагошки андрагошки асистент и помоћни наставник
0 РСД