Функционална (не)писменост ученика у Србији
скуп се изводи путем Интернета
Код одобреног скупа: 948
Трибина
KLETT друштво за развој образовања
Београд, Маршала Бирјузова 3-5
Мирјана Пајић
strucno.usavrsavanje@klettobrazovanje.org
0113348384
0641110074
Функционална (не)писменост ученика у Србији
Упознавање наставника са концептом писмености и концептом образовних компетенција, са постигнућима ученика из Србије у односу на њихове вршњаке из света.
Развој компетенција кроз формално школовање Шта образовни систем може да уради да би се квалитет образовања унапредио?
Јачање компетенција за процењивање остварености образовног-васпитног рада и постигнућа ученика (праћење напредовања ученика, самовредновање, формативно оцењивање, вршњачко оцењивање)
ванредни професор Драгица Павловић Бабић , Филозофски факултет Универзитета у Београду
1
3000
Наставник разредне наставе
Наставник предметне наставе - основна школа
Наставник предметне наставе - гимназија
Наставник општеобразовних предмета - средња стручна школа
Наставник стручних предмета - средња стручна школа
Наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју
Наставник у школи за образовање одраслих
Наставник општеобразовних предмета - у средњој уметничкој школи (музичке балетске ликовне)
Наставник стручног предмета у усновној/средњој уметничкој школи (музичке балетске ликовне)
Наставник изборних и факултативних предмета
Васпитач у дому ученика
Стручни сарадник у школи
Сарадник (педагошки андрагошки асистент и помоћни наставник)
Директор/помоћник директора
Стручни сарадник у дому ученика
0 РСД