Образовне неуронауке у школи – пут од науке до праксе
скуп се изводи путем Интернета
Код одобреног скупа: 729
Трибина
KLETT друштво за развој образовања
Београд, Маршала Бирјузова 3-5
Мирјана Пајић
strucno.usavrsavanje@klettobrazovanje.org
0113348384
0641110074
Образовне неуронауке у школи – пут од науке до праксе
Упознавање наставника са образовним неуронаукама и начинима на који се нова, креативна и иновативна открића имплементирају у наставну праксу ради повећања функционалних знања ученика.
Неуронаочне поставке школе будућности Приоритети у образовању, посебно из угла ОЕЦД-а Како се процењује добро подучавање и шта то подразумева Примери из разредне и предметне наставе
Примена инклузивног и демократског приступа у васпитању и образовању у циљу обезбеђивања квалитетног образовања за све (индивидуализација и диференцијација, превенција осипања из образовања, пружање додатне образовне подршке ученицима из осетљивих група укључујући и подршку преласку ученика на следећи ниво образовања и васпитања, рад са даровитим ученицима)
лекар Ранко Рајовић , Педагошки факултет Копер, Словенија
1
5000
Наставник разредне наставе
Наставник предметне наставе - основна школа
Наставник стручног предмета у усновној/средњој уметничкој школи (музичке балетске ликовне)
Наставник изборних и факултативних предмета
Стручни сарадник у школи
Сарадник (педагошки андрагошки асистент и помоћни наставник
директор/помоћник директора
0 РСД