Формативно оцењивање: методе, технике и инструменти
скуп се изводи путем Интернета
Код одобреног скупа: 693
Трибина
KLETT друштво за развој образовања
Београд, Маршала Бирјузова 3-5
Мирјана Пајић
strucno.usavrsavanje@klettobrazovanje.org
0113348384
0641110074
Формативно оцењивање: методе, технике и инструменти
Подршка развоју компетенција наставника и стручних сарадника за формативни приступ у праћењу напредовања ученика и оцењивању. Унапређивање знања и вештина за примену формативног приступа у праћењу напредовања ученика и оцењивању.
- Формативно праћења напредовања ученика као елеменат система за осигурање квалитета рада школа и наставника – захтеви који произилазе из стандарда квалитета, стандарда постигнућа и очекиваних исхода наставе - Развој и примена метода, техника и инструмената за формативно праћење и оцењивање - Повратна информација о напредовању ученика - Самооцењивање и вршњачко оцењивање као могућности у формативном праћењу напредовања ученика
Јачање компетенција за процењивање остварености образовног-васпитног рада и постигнућа ученика (праћење напредовања ученика, самовредновање, формативно оцењивање, вршњачко оцењивање)
Начелник Одељења Јасмина Ђелић , Министарство просвете, науке и технилошког развоја
1
5000
Наставник разредне наставе
Наставник предметне наставе - основна школа
Наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју
Наставник стручног предмета у усновној/средњој уметничкој школи (музичке балетске ликовне)
Наставник изборних и факултативних предмета
Стручни сарадник у школи
директор/помоћник директора
0 РСД