ИНОВАТИВНЕ МЕТОДЕ УЧЕЊА - Како подстаћи скривене потенцијале ученика

скуп се изводи путем Интернета

Код одобреног скупа: 433  

Вебинар

KLETT друштво за развој образовања
Београд, Маршала Бирјузова 3-5



Мирјана Пајић
strucno.usavrsavanje@klettobrazovanje.org
0113348384
0641110074

ИНОВАТИВНЕ МЕТОДЕ УЧЕЊА - Како подстаћи скривене потенцијале ученика

Оснаживање просветних радника за боље разумевање неурофизиолошких процеса који стоје иза учења и за примену иновативних метода учења којима се могу ублажити проблеми с пажњом и концентрацијом и покренути скривени потенцијали за учење код ученика.

Зашто ученици имају све више проблема с концентрацијом и пажњом Неурофизиологија учења Асоцијативно учење вс репродуктивно учење Како покренути скривене потенцијале за учење

унапређење компетенција наставника у области планирања и реализације наставе оријентисане на исходе (подизање нивоа методичких знања релевантних за циљеве и исходе предмета/области)

магистар неуронаука Ранко Рајовић , Агенција за едукацију НТЦ ХД
дипломирани психолог Ивана Бауцал , Klett друштво за развој образовања

1

500

Наставник разредне наставе
Наставник предметне наставе - основна школа
Наставник предметне наставе - гимназија
Наставник општеобразовних предемта - средња стручна школа
Наставник стручних предмета - средња стручна школа
Наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју
Наставник у школи за образовање одраслих
Наставник општеобразовних предмета - у средњој уметничкој школи (музичке балетске ликовне)
Наставник стручног предмета у усновној/средњој уметничкој школи (музичке балетске ликовне)
Наставник изборних и факултативних предмета
Васпитач у предшколсој установи
Медицинска сестра - васпитач
Васпитач у дому ученика
Стручни сарадник у предшколској установи
Стручни сарадник у школи
Сарадник (педагошки андрагошки асистент и помоћни наставник
директор/помоћник директора
стручни сарадник у дому ученика

0 РСД