ДРУШТВЕНО-ХУМАНИСТИЧКЕ ТЕОРИЈЕ И ПРАКСЕ: ИЗАЗОВИ ВРЕМЕНА

Код одобреног скупа: 1417  

Конференција

Академија за хумани развој
Теразије 34, Београд



Сузана Деретић
obavestenjabeograd@gmail.com
0655331012
0655331012

ДРУШТВЕНО-ХУМАНИСТИЧКЕ ТЕОРИЈЕ И ПРАКСЕ: ИЗАЗОВИ ВРЕМЕНА

Упознавање са иновативним стратегијама и интегративним приступом савременим глобалним изазовима у образовању, здравству и социјалном раду, као и са актуелностима у психологији, логопедији и педагошким наукама.

Унапређење инклузивног образовања: изазови, разматрања и системска решења; Мултидисциплинарани приступ савременим глобалним изазовима у образовању, здравству и социјалном раду; Очување менталног здравља; Актуелности у психологији, логопедији и педагошким наукама

Примена инклузивног и демократског приступа у васпитању и образовању у циљу обезбеђивања квалитетног образовања за све (индивидуализација и диференцијација, превенција осипања из образовања, пружање додатне образовне подршке ученицима из осетљивих група укључујући и подршку преласку ученика на следећи ниво образовања и васпитања, рад са даровитим ученицима)

2

70

Наставник разредне наставе
Наставник предметне наставе - основна школа
Наставник предметне наставе - гимназија
Наставник општеобразовних предмета - средња стручна школа
Наставник стручних предмета - средња стручна школа
Наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју
Наставник у школи за образовање одраслих
Наставник општеобразовних предмета - у средњој уметничкој школи (музичке
балетске
ликовне)
Наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке
балетске
ликовне)
Наставник изборних и факултативних предмета
Васпитач у предшколској установи
Медицинска сестра - васпитач у предшколској установи
Васпитач у дому ученика
Стручни сарадник у предшколској установи
Стручни сарадник у школи
Сарадник (педагошки/андрагошки асистент и помоћни наставник)
Директор/помоћник директора
Стручни сарадник у дому ученика

0 РСД