е-Образовна академија: СОЦИОЕМОЦИОНАЛНО УЧЕЊЕ - ЧИЈА ЈЕ ОДГОВОРНОСТ?
скуп се изводи путем Интернета
Код одобреног скупа: 1350
Трибина
KLETT друштво за развој образовања
Београд, Маршала Бирјузова 3-5
Мирјана Пајић
strucno.usavrsavanje@klettobrazovanje.org
0113348384
0641110074
е-Образовна академија: СОЦИОЕМОЦИОНАЛНО УЧЕЊЕ - ЧИЈА ЈЕ ОДГОВОРНОСТ?
Подршка наставницима и родитељима да разумеју значај социоемоционалног учења и усвоје моделе подршке за развој социоемоционалних компетенција
Где деца стичу социоемоционалне компетенције? Да ли се оне уче само у породици, или су за њихово учење важни и школа и друштво у целини? Значај социоемоционалног учења - да ли су у питању само тзв. меке вештине? Како можемо да подржимо децу у процесу развоја социоемоционалних компетенција? Значај партиципације деце у процесу стицања социо-емоционалних компетенција
Унапређивање стручних - предметно методичких, педагошких и психолошких знања запослених у образовању
редовни професор Јелена Врањешевић , Одељ. за педагогију и андр,Филоз.ф. БУ
1
3500
Наставник разредне наставе
Наставник предметне наставе - основна школа
Наставник предметне наставе - гимназија
Наставник општеобразовних предмета - средња стручна школа
Наставник стручних предмета - средња стручна школа
Наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју
Наставник општеобразовних предмета - у средњој уметничкој школи (музичке
балетске
ликовне)
Наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке
балетске
ликовне)
Наставник изборних и факултативних предмета
Стручни сарадник у школи
Сарадник (педагошки/андрагошки асистент и помоћни наставник)
Директор/помоћник директора
0 РСД